معرفی 2 وبسایت مهم خبری در حوزه ارز دیجیتال و بلاکچین
نوشته شده توسط : ادمین

bitcoin image sajjeo

خیلی وقت بود میخواستم یه سری وبسایت معرفی کنم که واقعا کارشون خوب هستش توی حوزه ارزهای دیجیتال، یادگیری اولیه مبانی بیت کوین و ارزهای دیجیتال خیلی مهمه و اگر بدون دید درست واردش بشید ممکنه سرمایه‌تون رو به کل از دست بدید یا خیلی ضرر کنید. سایت‌های خبری مثل coinmarketcap و coingecko هم هستن برای دیدن قیمت بیت کوین.

سایت ارز دیجیتال میهن بلاکچین

لوگوی سایت ارز دیجیتال میهن بلاکچین

سایت ارز دیجیتال میهن بلاکچین تخصص اصلیش ارائه اخبار درست در حوزه ارزهای دیجیتال هستش، توجه کنید که به دست آوردن اخبار مهم و درست ارزهای دیجیتال توی این بازار تقریبا سخته و باید خیلی تلاش کنید که اصطلاحا شرایط FOMO بهتون دست نده و کارای لحظه‌ای نکنید. توی سایت میهن بلاکچین می‌تونید خیلی خوب یاد بگیرید بیت کوین چیه و و بلاکچین به چه معنا هستش و بعد شروع به خوندن اخبار لحظه‌ای بکنید.

یه سرویسی هم دارن به که قیمت ارز دیجیتال از قیمت بیت کوین گرفته تا قیمت اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال رو میدن.

سرویسی هم به نام مقایسه قیمت خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های ایرانی دارن من خیلی خوشم اومده.

تبدیل ارز دیجیتال یا همون مبدل ارزهای دیجیتال هم که دیگه نگم من به شخصه با این وبسایت خیلی حال کردم.


سایت خبری arzdigital

سایت arzdigital

دیگه از این سایت هم نگم که خیلی خوبه کلا شما باید این دو تا سایت رو بوکمارک کنید همیشه سر بزنید بهش، سایت میهن بلاکچین و سایت Arzdigital.

خبرهای مهم رو سایت arzdigital هم میذاره و میتونید بررسی کنید و استفاده کنید، سرویسی هم دارن که اخبار فوری رو در لحظه ترجمه میکنه من خیلی دوست دارم

من معمولا قیمت بیت کوین رو از سایت میهن بلاکچین چک میکنم و بعدش از این دو تا سایت خبرهاش رو میخونم و واقعا جفتشون کارشون خوبه.


سوالات کاربردی و مهم

  • وبسایت خبری و تحلیلی ایرانی ارز دیجیتال معتبر؟

دو وبسایت مهم و معتبر به اسم میهن بلاکچین و سایت arzdigital داریم که توصیه میکنم این دو مورد رو بوکمارک کنید

  • مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

این سرویس رو سایت میهن بلاکچین ارائه میکنه توی این صفحه، صفحه مقایسه قیمت صرافی‌ها، یا مقایسه قیمت خرید تتر میتونید سر بزنید بهش.


اگه سایتی رو میشناسید که نیاز هستش توی این صفحه اضافه بشه توی کامنت‌ها بگید این مقاله رو ویرایش میکنم و میذارم داخلش، پس این مقاله قراره هر هفته به روز بشه.

منبع : bazaremes





:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: